Wykwintne potrawy z ryb i owoców morza mogą zainspirować nie tylko szefów kuchni, ale i stylistów wnętrz. Kolekcja plakatów ściennych z takimi przepysznymi motywami przeznaczona jest do stylizacji restauracji, bistro, ale i naszych kuchni oraz jadalni. Czy wiecie, że niektóre morskie i oceaniczne przysmaki kosztują więcej niż np. dobry samochód? Za najdroższy kawior uchodzi ten, pozyskiwany z bieługi. Cena małego słoiczka oscyluje wokół 15-20 tysięcy dolarów… Oczywiście należy wspomnieć, że kawior ten nie jest sprzedawany w zwykłych słoiczkach. Producent pokrywa je dobrej jakości złotem. Kawałeczek mięsa tuńczyka błękitnopłetwego kosztuje z kolei 2-3 tysiące dolarów. Ta popularna ryba azjatycka osiąga czasami gigantyczne rozmiary – jak dotąd największy złowiony tuńczyk ważył ponad 400 kilogramów! Ekolodzy alarmują, gdyż gatunek tuńczyka błękitnopłetwego jest przeławiany. Miejmy nadzieję, że populacja tych zwierząt zwiększy się. Pod szczególną obserwacją znajdują się też połowy turbota dzikiego, miruny, morszczuka, karmazyna, węgorza, ale i krewetek tropikalnych. Z czystym sumieniem możemy serwować wspaniałe mięso dorsza, łososia pacyficznego, makreli, ośmiorniczek i ostryg. Skarby podwodnego świata idealnie smakują w trakcie wiosennego grillowania! Plakaty ścienne stylizowane na retro i vintage, będą stanowić ciekawe urozmaicenie stylizacji kuchni nowoczesnej i minimalistycznej. Plakat to niebanalna forma dekoracji, która z powodzeniem zastąpi obrazy. Ciekawie prezentuje się kompozycja ścienna złożona z kilku posterów osadzonych w tej samej tematyce, bądź kolorystyce. Wszystkie dekoracje graficzne sygnowane znakiem marki Myloview wykonywane są z doskonałej jakości materiałów, a tusze drukarskie pochodzą od zaufanego producenta (marki HP), przez co gwarantują głębię kolorów. Dekoracje opatrzone są atestami o nietoksyczności i niepalności, a więc bez obaw możemy wykorzystywać je w stylizacjach wnętrz o profilu gastronomicznym.