Jeśli po otrzymaniu przesyłki dojdziesz do wniosku, że chciałbyś zrezygnować z zamówionego towaru, w ciągu 365 dni od daty zakupu dajemy Ci możliwość zwrotu. Dokonując zwrotu należy spełnić następujące warunki:
1. Zwracany przez Ciebie produkt nie może nosić śladów użytkowania. Prześlij go do nas w oryginalnym opakowaniu i pamiętaj, aby do przesyłki dołączyć wszystkie elementy, które znajdowały się w zestawie. W przypadku stwierdzenia braku któregokolwiek elementu, prawo do zwrotu nie zostanie uznane.
2. Odsyłając towar upewnij się, że produkt jest odpowiednio zabezpieczony – sugerujemy, aby został zapakowany w sztywny karton. Za uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem przesyłki odpowiada Klient.
3. W przesyłce powinien się znaleźć oryginał lub kopia dowodu sprzedaży (paragon, faktura).
4. W przypadku zwrotu towaru koszty przesyłki ponosi Klient.
5. Po spełnieniu wszystkich wyżej opisanych warunków, w ciągu 10 dni roboczych od przyjęcia przez z nas przesyłki zwrotnej, otrzymasz zwrot pieniędzy na podany przez Ciebie rachunek bankowy.
6. Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem!
7. Prawo zwrotu nie zostanie uznane, jeśli produkt zamówiony przez Klienta został wykonany z dostarczonego przez niego zdjęcia lub parametry towaru zostały dostosowane do wytycznych ściśle określonych przez Klienta.
8. Prawo do zwrotu przysługuje wyłącznie osobom fizycznym.
9. Produkt nie został zakupiony w promocji
Jeżeli po otrzymaniu przesyłki wykryjesz wady techniczne produktu, takie jak niewłaściwy rozmiar, niewłaściwy kadr lub rodzaj materiału, brak którejkolwiek z części składowych zamówienia:
1. Poinformuj Biuro Klienta myloview o otrzymaniu wadliwego produktu, wysyłając wiadomość na adres: kontakt@myloview.pl. Jeżeli istnieje taka możliwość, do treści maila dołącz zdjęcia uszkodzonego produktu – taka dokumentacja znacznie usprawni i przyspieszy proces rozpatrywania reklamacji.
2. Po przyjęciu zgłoszenia wyślemy do Ciebie kuriera, który odbierze towar na nasz koszt.
3. Zapakuj wadliwy produkt w sztywny karton. Upewnij się, że jest właściwie zabezpieczony. Reklamacja nie zostanie rozpatrzona, jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu podczas wysyłki z winy Klienta.
4. Do przesyłki dołącz oryginał lub kopię dowodu sprzedaży (paragon, faktura).
5. Zgłoszona wada podlega weryfikacji. Jeśli wskazane powyżej warunki zostaną spełnione, w ciągu 10 dni roboczych od momentu odbioru przez nas zwrotu wadliwego towaru otrzymasz nowy produkt. Jeżeli natomiast wymiana jest niemożliwa z powodu niedostępności danego produktu, następuje zwrot równowartości ceny towaru na podany przez Ciebie rachunek bankowy.
6. Reklamacji nie podlegają produkty posiadające uszkodzenia spowodowane przez niewłaściwe użytkowanie.
Jeśli zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona:
1. Konieczne otwórz ją w obecności kuriera. Reklamacja nie zostanie rozpatrzona, jeśli uszkodzenie przesyłki zostanie stwierdzone już po wyjściu kuriera.
2. Sporządź Dokument Reklamacji i oryginał protokołu prześlij na nasz adres.
3. Spakuj produkt w sztywny karton. Upewnij się, że jest odpowiednio zabezpieczony, aby uniknąć dalszych uszkodzeń. Za dodatkowe uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem przesyłki odpowiada Klient.
4. Po otrzymaniu Dokumentu Reklamacji wyślemy do Ciebie kuriera, który odbierze uszkodzoną przesyłkę. W ciągu 10 dni roboczych otrzymasz od nas nowy produkt (bez ponoszenia dodatkowych kosztów).
Szczegółowe informacje na temat reklamacji i zwrotów można otrzymać, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta myloview (kontakt@myloview.pl).