W każdej dziedzinie rynku możemy wskazać najbardziej luksusowe przedmioty. Bez względu na to, czy myślimy o różnorodnych gadżetach, rynku nieruchomościowym, samochodowym, czy spożywczym. Ten ostatni jest szczególnie bogaty, a producenci prześcigają się w oferowaniu coraz ciekawszych, bardziej osobliwych, albo bardziej wyrafinowanych artykułów spożywczych. Do czołówki tych „naj” należą alkohole. Za najdroższy uchodzi koniak Henri IV Dudognon Heritage, który zlicytowano za prawie 1 500 000 euro! Eksperci twierdzą, że trunek ten ma już około 100 lat. Aby podnieść jego wartość, koniak umieszczono w efektownej butelce pokrytej złotem najwyższej próby i brylantami. Z kolei Diva Vodka to najdroższa wódka świata. Pochodzi ze Szkocji, ale to nie pochodzenie i sposób wytwarzania czyni ją wyjątkową. W butelkach znajdują się kamienie szlachetne. Cena? Około 760 000 euro. Powiedzieliśmy już o koniaku i o wódce, nie możemy więc pominąć szampana – to najdroższe wydobyto z zatopionego statku przewożącego alkohol około 80 lat temu. Heidsieck dostępny jest w rosyjskich restauracjach, a za butelkę należy zapłacić prawie 200 000 euro. No i wreszcie wino – Chateau Lafite z 1787 roku nie jest już przeznaczone do spożycia, ale ma wielką wartość historyczną. Pierwszym właścicielem tego egzemplarza był Thomas Jefferson. Wino to wystawiono na aukcji, na której zlicytowano butelkę za 115 000 euro. W kolekcji plakatów ściennych zgromadzono ciekawe grafiki i zdjęcia z napojami. Pojawiają się tu plakaty z luksusowymi trunkami, egzotycznymi napojami, rozgrzewającymi i bardzo aromatycznymi herbatami świata, a także z kawą – naszym ulubionym napojem!Plakaty staną się oryginalną dekoracją wnętrza jadalni lub kuchni. Idealnie podkreślą charakter restauracji, bądź kawiarni. Grafiki ze sklepu myloview.com dostępne są również w innych specyfikacjach: jako obrazy drukowane na płótnie, naklejki i fototapety. W szczególności proponujemy serię plakatów w stylu retro i vintage – ich estetyka sprawdzi się np. w minimalistycznym salonie!