Obrazy wg kategorii - Planety

Obrazy planet to odoskonały sposób, by cząstka kosmosu pozostawała w zasięgu naszego wzroku o każdej porze. Taka dekoracja to propozycja dla wszystkich miłośników kosmicznych motywów, filmów z gatunku science-fiction, a nawet tajemnic wszechświata. Intrygująca oprawa wnętrza stworzy w nim niesamowity klimat. Obrazy planet prezentujące fragment Układu Słonecznego sprawdzą się bardzo dobrze w aranżacjach czerpiących inspiracje z futuryzmu oraz awangardy. Akcenty ścienne z kosmicznymi pejzażami będą się atrakcyjnie prezentować także w minimalistycznych pomieszczeniach i nowoczesnych, nieco ekstrawaganckich wnętrzach, utrzymanych w duchu współczesnego designu.

Obraz planety w akwareli

Planety przedstawione na jasnym tle to nowoczesna forma dekoracji ściany szczególnie w minimalistycznym i nowoczesnym wnętrzu.
Obraz satelita Ziemi

Artystyczna wizja księżyca na tle otchłani kosmicznej, przeniesie Cię w odległe zakątki wszechświata.
69 obrazów
Obraz planety układu słonecznego

Kto powiedział, że obraz przedstawiający galaktykę pasuje tylko na ścianie sali lekcyjnej? To również świetna dekoracja np. w salonie, czy sypialni!
Obraz księżyc w stylu retro

Wybierz się w daleką podróż z naszym obrazem przedstawiającym księżyc. Styl vintage doda szyku i niezwykłego klimatu Twojemu pomieszczeniu.
Obraz ciała niebieskie

Minimalistyczny obraz z przestrzenią kosmiczną pięknie komponuje się z jasnymi i delikatnymi dodatkami.
Obraz planety i gwiazdy

Wielkoformatowy obraz przedstawiający planetę zwróci uwagę każdego. Pasuje kolorystycznie zarówno na jasnej, jak i ciemnej ścianie.
Obraz kosmiczny krajobraz

Kosmiczny krajobraz z malowniczym widokiem na planety i gwiazdę zafascynuje każdego oraz wniesie ożywczego charakteru do Twojego mieszkania.
Obraz planety Wenus

Czy wiesz, że nazwa planety Wenus wzięła się od imienia rzymskiej bogini miłości? Niech nasz obraz zainspiruje Cię do stworzenia niebanalnej aranżacji.
Obraz astronauta i księżyc

Obraz z podróżującym na aerostacie z Księżyca, rozbudzi wyobraźnię nie jednego dziecka czy nastolatka.
Obraz czerwona przestrzeń

Obraz z czerwoną przestrzenią kosmiczną stanie się efektownym akcentem np. w salonie. Wygląda świetnie zarówno zawieszony, jak i oparty o ścianę.
Obraz planety 3D

Chyba każdego z nas zastanawiają zagadki jakie kryje wszechświat. Zaaranżuj wnętrze w kosmicznym stylu już dziś.
Obraz planety i góry

Ciała niebieskie widziane z perspektywy innej planety robią niezwykłe wrażenie. Takie kadry spodobają się nawet najbardziej wymagającym.

Obrazy planet w nowoczesnych pomieszczeniach

Motyw kosmosu sprawdzi się idealnie do dekoracji wnętrz urządzonych nowocześnie. Planety obrazy będą się dobrze komponować tam, gdzie rządzą geometryczne kształty, minimalizm i współczesny design. Poniżej prezentujemy kilka propozycji na zastosowanie naszych płócien w różnorodnych pomieszczeniach w domu. Obraz odpowiednio zestawiony z innymi elementami wystroju, stworzy w przestrzeni intrygującą otoczkę i doda magii nawet bardzo zwyczajnej stylizacji.

• Planety obrazy prezentujące charakterystyczny rozkład kosmiczny będą oryginalną i wyrazistą oprawą monochromatycznie wykończonych oraz nowocześnie zaaranżowanych salonów. Układ Słoneczny na ścianie, zdynamizuje aranżacje i wniesie do nich feerię magicznych, nasyconych kolorów. Dekoracja utrzymana w ciemnej palecie estetycznie wpasuje się nie tylko w jasne pomieszczenie, gdzie w połączeniu ze ścianą, stworzy kontrast. Obrazy planet wykorzystamy także we wnętrzach, w których dominują szarości, granaty, a nawet czerń.
  • Do ozdoby ścian salonu urządzonego w stylu skandynawskim lub eklektycznym polecamy wybrać obrazy planet w formie kolorowych kompozycji. Tutaj rzeczywisty układ ciał niebieskich nie jest zachowany. Planety w wielobarwnym skupisku będą się dobrze prezentować w zestawieniu z bielą, cegłą, drewnianym wyposażeniem. Dodatek utrzymany w stylistyce retro doda przestrzeni ekspresji – ożywi skandynawski salon, a w eklektycznie urządzonym wnętrzu wyeksponuje urodę nieszablonowych i oryginalnych detali.

Kosmiczny pejzaż

Przy pomocy dekoracji ściennej z motywem kosmosu stworzymy we wnętrzu wyjątkową, romantyczną atmosferę. Jeśli chcemy zapewnić nowoczesnej sypialni klimat, sprzyjający relaksacyjnej aurze, wprowadźmy na jedną ze ścian efektowny pejzaż kosmiczny, prezentujący gwiazdy, planety i pył międzygwiezdny. Grafika wniesie do pomieszczenia tajemnicę i magię. Wśród propozycji sklepu internetowego Myloview możemy znaleźć surrealne, piękne scenerie i płótna przedstawiające planetę Ziemia. Obrazy przeniosą nas w inny wymiar rzeczywistości, estetycznie komponując się z futurystycznymi akcentami i wyposażeniem bazowym o minimalistycznej, prostej bryle.

Motyw planet w dziecięcej sypialni

Płótna z planetami mogą zostać zastosowane do ozdoby dziecięcych pokoików – będą pozytywnie wpływać na wyobraźnię dziecka i zbudują klimat, sprzyjający kreatywnej zabawie w zaciszu domu. Dekoracyjne akcenty z planetami w różnych konfiguracjach znajdą swe miejsce na nieumeblowanej ścianie, a także nad łóżkiem, czy komodą. Zadbajmy koniecznie o odpowiednie dopasowanie do kolorystyki i wystroju wnętrza.

Obrazy będą się dobrze komponować w sypialniach zdominowanych przez granaty, błękity i fiolety – utrzymane w ciemnych barwach, uwydatnią stonowaną, przygaszoną kolorystykę we wnętrzu. Do dziecięcego pokoju możemy wnieść także płótno z planetą Mars. Obrazy prezentujące ciało niebieskie w sporym powiększeniu zbudują w pomieszczeniu nastrój, sprzyjający odkrywaniu tajemnic świata – zmotywują małego naukowca do pracy, rozwiną w nim ciekawość i zachęcą do sięgania po książki. W kolekcji marki Myloview znajdziemy plansze z układem planetarnym, które posłużą dzieciom do nauki i intrygujące fotografiki – uatrakcyjnią każdą, zarówno tradycyjną jak i nowoczesną aranżację sypialni.