W jaki sposób złożyć zamówienie?
Dodaj produkt do koszyka klikając w przycisk znajdujący się obok oglądanego produktu. Następnie uzupełnij dane teleadresowe. Po wyborze i zatwierdzeniu metody płatności, na ekranie pojawi się numer Twojego zamówienia, a na podany adres e-mail zostanie wysłane podsumowanie zakupów.
Czy muszę zakładać konto użytkownika?
Zamówienie możesz złożyć bez rejestracji, jednak założenie konta pozwoli Ci sprawnie zarządzać historią swoich zamówień i listą ulubionych produktów.
Jak dostosować wymiary produktu?
W puste pola obok wzoru produktu wpisz pożądaną szerokość i wysokość podaną w centymetrach. Następnie wykadruj grafikę. Pamiętaj, że zaciemniony obszar będzie się znajdował poza kadrem. W razie trudności napisz do nas - kontakt@myloview.pl. Pomożemy Ci wybrać najlepszy kadr.
Czy istnieje możliwość zmiany koloru wybranej grafiki?
Tak! Wystarczy, że dokładnie opiszesz zmiany w polu uwagi do zamówienia (które pojawi się w koszyku). Przed zrealizowaniem zamówienia skonsultujemy się z Tobą, żeby potwierdzić wybór.
Czy możliwe jest wykonanie fototapety na bazie własnego zdjęcia?
Oczywiście! Możesz wydrukować zarówno fototapetę, jak i obraz, plakat albo naklejkę. Minimalna rozdzielczość fotografii potrzebna do wykonania usługi to 1000x1000 pikseli. Możesz być spokojny o swoje bezpieczeństwo - przesłane zdjęcia wykorzystywane są wyłącznie na potrzeby realizacji Twojego zamówienia. Nie udostępniamy ich ani nie przechowujemy w bazie sklepu.
Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?
Zamówienie realizowane jest od razu po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto. Paczka zostaje nadana i przekazana kurierowi w ciągu 48 godzin, który następnie dowozi przesyłkę pod wskazany adres. Zamówienia dostarczamy do wielu zakątków świata, dlatego czas oczekiwania może się nieznacznie zmienić. Nie martw się - o wszystkim poinformujemy Cię mailowo.
Gdzie szukać kodów rabatowych?
Śledź Myloview na Facebooku i Instagramie. Zapisz się do newslettera, a już na start otrzymasz dodatkowe 5% zniżki.
W jakiej formie dostarczane są fototapety?
Fototapety dostarczane są w brytach, których szerokość zależy od wymiarów całego wzoru. Średnia szerokość jednego brytu wynosi od 95 do 133 cm, a wysokość jest proporcjonalna do wymiarów podanych podczas składania zamówienia. Bryty pakowane są w ochronną tubę.
Jeśli nadal masz pytania, napisz do nas!
Czym różni się naklejka od fototapety samoprzylepnej?
Różnica polega przede wszystkim na przeznaczeniu takiej dekoracji. Fototapeta samoprzylepna posiada niewielkie wypustki ułatwiające zarówno montaż, jak i demontaż, dzięki czemu stosowana jest w wydrukach o większym formacie. Naklejki służą do oklejania mebli, płytek czy szklanych powierzchni oraz mniejszych fragmentów ścian.
Jak dbać o fototapetę?
Nasze fototapety produkowane są z wytrzymałych materiałów, dlatego w przypadku zabrudzenia można je przetrzeć miękką ściereczką. Unikaj detergentów, by nie zniszczyć wzoru. Bryty stają się wodoodporne dopiero po laminacji. Opcję tę można wybrać podczas składania zamówienia.
Jaki klej wybrać?
Zalecamy używanie kleju przeznaczonego do danego rodzaju fototapety. Odpowiedni klej możesz zamówić wraz z fototapetą. Jego zakup zostanie zaproponowany po przejściu do koszyka.
Czy Wasze tusze są bezpieczne?
Tak! Wykorzystywane przez nas tusze HP są oznakowane m.in. certyfikatem Ecolabel, a zamiast toksycznych rozpuszczalników stosujemy wodę. Wydruki są więc całkowicie bezpieczne, nie wydzielają zapachu i nie emitują szkodliwych substancji. W swoim składzie nie posiadają niklu.
O czym pamiętać w trakcie montażu fototapety?
Przed montażem zapoznaj się z instrukcją, która dołączona jest do zamówionej fototapety. Radzimy również, by naklejek oraz fototapet samoprzylepnych nie montować na powierzchnie pokryte farbami zmywalnymi, które obniżają przyczepność kleju.
Jeśli nadal masz pytania, napisz do nas!
Jak złożyć reklamację produktu?
Napisz wiadomość na adres kontakt@myloview.pl. Opisz zaistniałą sytuację i dołącz zdjęcia produktu. Nie zapomnij o podaniu numeru zamówienia.
Jak długo należy czekać na rozpatrzenie reklamacji?
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.
Jak postępować, jeśli zamówiony produkt dotrze do mnie uszkodzony?
W obecności kuriera spisz protokół szkody. Przygotowanie takiego protokołu później niż w momencie odbioru może skutkować brakiem uznania reklamacji. Następnie wyślij wiadomość na adres kontakt@myloview.pl, w której opiszesz sytuację. Nie zapomnij o dołączeniu skanu/zdjęcia protokołu i zdjęcia otrzymanego produktu.
W jaki sposób zwrócić produkt?
Napisz wiadomość na adres kontakt@myloview.pl, w której zasygnalizujesz chęć zwrotu.
Jak długo należy czekać na zwrot pieniędzy na moje konto?
Po uznaniu reklamacji lub zwrotu, pieniądze zwracane są na Twoje konto w ciągu 14 dni.
Jeśli nadal masz pytania, napisz do nas!